LEJE AF JERNE IDRÆTSFORENINGS KLUBHUS
Leje af klubhuset sker ved henvendelse til Ulla Møller på, mobil 24895550 - 30708345 bedst onsdage mellem kl. 17.00 og 19.00 eller på mail: ulfred@esenet.dk
REGLER FORLEJE AF JERNE IFs KLUBHUS:
§ Lejer skal være medlem af Jerne IF -passive skal have været medlem mindst i lejeåret.
§ Der friholdes en weekend hver måned til Jerne IFs eget brug.
§ Foreningen skal reservere lokalerne mindst 3 mdr. før brug, da lokalerne ellers kan udlejes til andre.
§ Klubhuset kan højest reserveres 1 år frem i tiden
LEJETIDER:
§ Fredag fra kl. 12.00 - lørdag kl.08.00
§ Lørdag frakl. 10.00 - søndag kl. 08.00
§ Søndag fra kl. 10.00 - mandag kl.08.00
Øvrige dage efter nærmere aftale - tiderne kan eventuelt udvides, hvis klubhuset ikke er udlejet de følgende dage. Dette aftales ved nøgleafhentningen, der sker hos Ulla Møller & Alfred Richardt, Nygårdsvej 12, 6700 Esbjerg - , mobil 2489 5550 - 30708345 efter nærmere aftale.
PRISER:
§ Passive medlemmer kr. 1.600,- (inkl.rengøring)
§ Aktivemedlemmer kr. 1.200,- (inkl. rengøring)
§ Special rabat for trænere, ledere, udvalgs- og bestyrelsesmedlemmer
§ Mørkeblå og grå velourduge, der passer til bordene, kan lejes for kr. 15,- pr. stk. inkl. vask.
Ordensreglement ved LEJE af JERNE IFs klubhus
Da vi er meget glade for vort klubhus håber vi, at I også vil værne om det. Derfor bedes I efterlade lokalerne i den stand, som I modtog dem i. Ligeledes beder vi Jer følge nedenstående regler:
* Man skal selv medbringe musik, da musikanlægget kun er til internt brug i foreningen.
* Branddøren må KUN åbnes i tilfælde af brand - IKKE til udluftning eller indsættelse af musikinstrumenter. Ødelægges plastik dækslet uden grund, opkræves kr. 750 kr.
* Af hensyn til vore naboer, beder vi om, at I ikke "fester" udenfor - hverken på baner eller på p-pladsen Brug af fyrværkeri er FORBUDT!
* Det er ligeledes forbudt at bruge kanel - ris - peber mv. såvel inde som ude.
* Inden I starter festen - se da efter, hvor de forskellige ting har deres plads.
Efter festen:
HUSK følgende - så der er klar til rengøringspersonalet:
§ Borde og stole sættes på plads ved endevæggen ud mod parkeringspladsen - og ikke i garderoben!
§ Alle gulve fejes
§ Opvaskemaskinen tømmes, og alt service sættes på plads
§ Den sorte affaldssæk i køkkenet lægges ud i containeren
§ Ryd op udenfor - glasskår og affald skal fjernes
§ Smid ikke tomme flasker i flaskecontainerenom natten - (det larmer så meget, at naboerne ikke kan sove). Lad flaskerne stå i køkkenet, så bliver de fjernet i forbindelse med rengøringen.
Da Jerne IF sørger for rengøring, skal der betales depositum.
NB: Inden I forlader klubben, skal der være ryddet op - borde og stole skal være sat på plads, drikkevarer og madvarer skal være fjernet.