LEJE AF JERNE IDRÆTSFORENINGS KLUBHUS

 

 

Leje af klubhuset sker ved henvendelse til Ulla Møller på, mobil 24895550 - 30708345 bedst onsdage mellem kl. 17.00 og 19.00 eller på mail: ulfred@esenet.dk

 

 

REGLER FORLEJE AF JERNE IFs KLUBHUS:

§  Lejer skal være medlem af Jerne IF -passive skal have været medlem mindst i lejeåret.

§  Der friholdes en weekend hver måned til Jerne IFs eget brug.

§  Foreningen skal reservere lokalerne mindst 3 mdr. før brug, da lokalerne ellers kan udlejes til andre.

§  Klubhuset kan højest reserveres 1 år frem i tiden

 

 

LEJETIDER:

§  Fredag fra kl. 12.00 - lørdag kl.08.00

§  Lørdag frakl. 10.00 - søndag kl. 08.00

§  Søndag fra kl. 10.00 - mandag kl.08.00

 

Øvrige dage efter nærmere aftale - tiderne kan eventuelt udvides, hvis klubhuset ikke er udlejet de følgende dage. Dette aftales ved nøgleafhentningen, der sker hos Ulla Møller & Alfred Richardt, Nygårdsvej 12, 6700 Esbjerg - , mobil 2489 5550 - 30708345 efter nærmere aftale.

 

 

PRISER:

§  Passive medlemmer kr. 1.600,- (inkl.rengøring)

§  Aktivemedlemmer kr. 1.200,- (inkl. rengøring)

§  Special rabat for trænere, ledere, udvalgs- og bestyrelsesmedlemmer

§  Mørkeblå og grå velourduge, der passer til bordene, kan lejes for kr. 15,- pr. stk. inkl. vask.

 
 

Ordensreglement ved LEJE af JERNE IFs klubhus

Da vi er meget glade for vort klubhus håber vi, at I også vil værne om det. Derfor bedes I efterlade lokalerne i den stand, som I modtog dem i. Ligeledes beder vi Jer følge nedenstående regler:
       *     Man skal selv medbringe musik, da musikanlægget kun er til internt brug i foreningen.
 *     Branddøren må KUN åbnes i tilfælde af brand - IKKE til udluftning eller indsættelse af musikinstrumenter. Ødelægges plastik dækslet       uden grund, opkræves kr. 750 kr.

 *     Af hensyn til vore naboer, beder vi om, at I ikke "fester" udenfor - hverken på baner eller på p-pladsen Brug af fyrværkeri er FORBUDT!

       *     Det er ligeledes forbudt at bruge kanel - ris - peber mv. såvel inde som ude.

 *     Inden I starter festen - se da efter, hvor de forskellige ting har deres plads.



Efter festen:
HUSK følgende - så der er klar til rengøringspersonalet:
 

§  Borde og stole sættes på plads ved endevæggen ud mod parkeringspladsen - og ikke i garderoben!

§  Alle gulve fejes

§  Opvaskemaskinen tømmes, og alt service sættes på plads

§  Den sorte affaldssæk i køkkenet lægges ud i containeren

§  Ryd op udenfor - glasskår og affald skal fjernes

§  Smid ikke tomme flasker i flaskecontainerenom natten - (det larmer så meget, at naboerne ikke kan sove). Lad flaskerne stå i køkkenet, så bliver de fjernet i forbindelse med rengøringen.

Da Jerne IF sørger for rengøring, skal der betales depositum.

 

NB: Inden I forlader klubben, skal der være ryddet op - borde og stole skal være sat på plads, drikkevarer og madvarer skal være fjernet.